بحرین حریف سرسختی بود که با تلاش بازیکنان از پیش رو برداشته شد
نوشته شده توسط : مهرداد فلاحی

بحرین حریف سرسختی بود که با تلاش بازیکنان از پیش رو برداشته شد

image

مظفر:هدفمان قهرمانی در رقابتهای غرب آسیا است 

سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان ایران معتقد است دیدار مقابل بحرین نشان داد که فوتسال ایران پیشرفت بسزایی داشته و بازیکنان رقابتی جذاب را به نمایش گذاشتند.

 شهرزاد مظفر-سرمربی تیم ملی فوتسال بانوان در گفت و گوی اختصاصی با سایت رسمی فدراسیون درباره دو بازی گذشته این تیم گفت: در بازی اول مقابل عراق با تاکتیکی به رقابت پرداختیم که توانستیم با 13 گل پیروز میدان شویم.در واقع هدفمان این بود که با دو سیستم متفاوت مقابل دو تیم عربی به میدان برویم.در بازی اول تمام داشته های خود را رو نکردیم و در بازی دوم با قدرت مقابل میزبان رقابتها ظاهر شدیم.بازی مقابل بحرین بسیار سخت بود.درست است که با 6 گل از سد این تیم گذشتیم اما تیم بحرین بسیار پیشرفت کرده بود و بازیکنان سرسختی داشت.معتقدم که به خاطر توان بالای بازیکنان ایران، بحرین نتوانست حریفمان شود. بحرین حریف سرسختی بود که با تلاش بازیکنان از پیش رو برداشته شد و در واقع ایران مقابل بحرین شگفتی ساز بود.

وی در ادامه گفت: در دو بازی به هدفمان که به عنوان سرگروه باید صعود می کردیم، رسیدیم. درواقع تفاضل گل در این تورنمنت ها برای ما اهمیتی ندارد و هدفمان کسب جام قهرمانی است که امیداورم به این مهم برسیم.

مظفر ادامه داد: اکنون دیدار مقابل لبنان در مرحله نیمه نهایی را پیش رو داریم که بسیار سخت است.خوشبختانه دی وی دی بازی اردن و لبنان را دیده ایم و به شدت تمام حرکات بازیکنان را زیر نظر داشته و آنالیز کردیم. ضمن اینکه اردن با بحرین نیز به رقابت می پردازد و این بازی را می توان آنالیز کرد.امیدوار هستم که در بازی های پیش رو موفق باشیم. در واقع حضور در این تورنمنت و پیروزی در مقابل تیمی چون بحرین نشان داد که برنامه ها و اردوهای تدارکاتی که از آبانماه شروع کردیم بی اهمیت نبوده و باعث شده تا ایران بازی فوتسال مدرنی را به نمایش بگذارد. معتقدم این مسیری که شروع کردیم باید ادامه دهیم.چرا که تمامی کشورها دائما با برگزاری اردوهای مختلف در مسیر رشد قرار دارند و ما نباید از این غافله عقب باشیم.

وی در ادامه در خصوص وضعیت بازیکنان گفت: تمامی بازیکنان درشرایط خوبی قرار دارند و متاسفانه فرشته کریمی در بازی دیروز مصدوم شد.به دلیل درد شدیدی که داشت ، پزشک تیم معاینات خود را متوقف کرد و امروز قرار است تا پس از معاینه نهایی، در خصوص حضور وی در بازی مقابل لبنان اظهار نظر کند. خوشبختانه با دو روز فرصتی که داریم امیدوار هستم ایم بازیکن به بازی با لبنان برسد.

وی در پایان در خصوص داوری این دوره از بازیها گفت: ابتدا نگران بودم در بازی مقابل بحرین داورها نقش بسزایی در نتیجه بازی داشته باشند و مانند همیشه برای  ایران مشکل آفرین باشند اما خوشبختانه تیم داوری بسیار خوب قضاوت کرد. معتقدم میزبان این دوره از مسابقات شرایط برگزاری مسابقه را به طوری فراهم کرده است که شاهد برگزاری تورنمنت در سطح بین المللی هستیم و دیگر از شرایط سخت برای بازیکنان و کادر فنی دیگر خبری نیست.


 




:: بازدید از این مطلب : 859
|
امتیاز مطلب : 19
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : دو شنبه 21 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: